Svako dijete je različito. Neka djeca se odviknu od noćnog hranjenja već sa 4 mjeseca. Odvikavanje zavisi i od roditelja, ako ste umorni od noćnog ustajanja trebali biste razmisliti o ovim stvarima prije nego počnete odvikavati dijete od noćnog hranjenja.

Smanjite  očekivanja

Svako dijete je jedinstvena, iako bi moglo prespavati noć sa svega par mjeseci, isto tako bi moglo tražiti hranu tokom noći dok ne napuni dvije godine. Smanjite svoja očekivanja o tome kakav će vam život biti, i  sačekajte dok ne upoznate svog mališana i njegove potrebe i želje.

Budite sigurni da poznajete svoje tijelo i njegove granice

Manjak sna djeluje iscrpljujuće za sve roditelje, dok ne postanete roditelj zaista ne možete znati koliko vas nedostatak sna može oslabiti. Nekada ćete se osjećati puni adrenalina i moći ćete izdržati dugo sa manjkom prospavanih sati, dok ćete se nekim danima osjećati kao da imate 30 kilograma više.
Ukoliko nedovoljno spavate možete pogoršati postporođajnu depresiju. Trudite se prepoznati signale koje dobijate od vašeg rijela, ukoliko ne možete savladati nedostatak sna svakako potražite pomoć.

Budite  spremni na par teških noći i svakako tražite pomoć od partnera

Neka vam partner pomogne na način npr. da spava u djetetovoj sobi nekoliko noći zaredom. Nakon što se dijete probudi, neka mu tata nježno objasni da mama spava i da mu on može donijeti malo vode. Ovo će svakako umiriti dijete i ohrabriti ga. Svaka naredna noć trebala bi biti sve lakša i dijete će se manje buditi tokom noći dok se potpuno ne navikne.

Zašto djeca bude tokom noći?

Mentalni i emocionalni: Maloj djeci treba vremena da “obrade” svoje dane, posebno ako se radi o novim ili uzbudljivim iskustvima. Jedna od dobrih stvari koje biste trebali dodati u rutinu jesu događaji poput pripremanja za krevet, odijevanje pidžame kao i pranje zubića.To svakako pomaže djeci prilikom procesuiranja i razumijevanja novih iskustava te im pomaže da spavaju mirno i bezbrižno.

Fizički: Djeca trebaju imati puno prilike za trčanjem, kretanjem tj. maksimalnom korištenju svog tijela. Ako vaše dijete dan provede npr. sjedeći, velike su šanse da biste mogli noć provesti više budni nego spavajući. Pobrinite se da dijete potroši energiju prilikom odlaska u krevet.

Poliklinika

Stomatologija

Messenger